אוטונומיה, תפיסה עצמית ורווחה בקרב בוגרים עם לקויות למידה מורכבות - מחקר פעולה משתף

Citation:

דנה רוט, רביב-כרמי, דפנה , דפנא, עופר , כהן, רותי , לורנצי, דורון , סימני, יוני , פרץ, חלי , and ורנר, שירלי . 2020. “אוטונומיה, תפיסה עצמית ורווחה בקרב בוגרים עם לקויות למידה מורכבות - מחקר פעולה משתף”. שיקום: בטאון עמותת חומש, 30, Pp. 76–85.

Abstract:

מאמר זה נועד לתאר תהליך מחקר שהתבצע בגישת 'מחקר פעולה משתף' ולדווח על ממצאיו. בחלקו הראשון של המאמר, יתוארו העקרונות המרכזיים של אותה גישה בהתייחסות לאנשיםעם מוגבלות. כמו כן, יתואר התהליך של בניית קבוצת המחקר במחקר ספציפי זה. חלקו השני של המאמר יציג את המחקר אשר נערך ואת ממצאיו. (מתוך המאמר).

Notes:

נושא הגיליון: מוגבלות ומחקר משלב - ממחקר "על" למחקר "עם".